Header Ads

Jika aku jatuh cinta lagi...



Dengan Nama ALLAH Yang MAHA PEMURAH, Lagi MAHA MENGASIHANI


Ya ALLAH,
Jika Aku Jatuh Cinta Ya ALLAH
Cintakan lah aku kepada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMU
jagar bertambah kekuatanku untuk menyintaimu.

Ya MUHAIMIN(Maha Memelihara) ,
Jika Aku Jatuh Hati,
izinkanlah aku menyentuh hati seseorang
yang hatinya tertaut padaMu
agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya RABBANA ,
jika aku jatuh hati,
jagalah hatiku padanya 
agar tidak berpaling hatiku dariMU.

Ya RABBUL IZZATI 
(Ya Tuhan Yang MAHA MULIA Dan MAHA Berkuasa)
jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang 
yang merindui syahid di jalanMU

Ya ALLAH,
jika aku menikmati cinta kekasihMU
janganlah kenikmatan itu melebihi
kenikmatan indahnya bermunajat
di sepertiga malam terakhirMU

Ya ALLAH,
jika aku jatuh hati pada kekasihmu,
jangan...jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
dalam perjalanan panjang
menyeru manusia kepadaMU

Ya Allah,
jika kau halalkan aku untuk
merindui kekasihMU
jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan pada cinta yang hakiki
dan rindu abadi hanya kepadaMU Ya ALLAH..
Amin Ya Rabbulalamin..


video asal : 



No comments

Theme images by sebastian-julian. Powered by Blogger.