Detik akhir 2011, Permulaan 2012

setelah hampir 10 tahun, akhirnya melayang juga surat yang paling senang nak tulis...selain surat mintak keje ...'tender of resignation'....huhuh...mcm2 rasa ada..rasa oren,limau,strawberry...semua ada..pahit manis, kelam pun ada.....lama sgt kat sesuatu tempat membuatkan low of productivity,malas, dan sebagainya..termasuk lah ketidakpuasan hati on certain things,particular people...= )...(makan cili dia rasa bara la kan..)...

Bukan utk melepaskan geram atau apa, semata-mata memang nak kata-kata pun..heheh...benda nie pun bkn ramai yg baca pun..kot terbaca,kot terasa...mintak maafla...sbb penderitaan aku kat situ pun berganda berbanding apa yang aku tulis nie...= ))....so, dengan niat tuk majukan diri dan tak mau kasi rugi masa..surat tuh dengan rasminya dah di submit dan diterima...oleh itu secara teknikal terasa beban kurang sikit, tetapi cabaran baru lagi lah besar memandangkan dah takder koje.....tapi bukan tuk jangka masa yang lama, kekadang apa yang di rancang tak semestinya menjadi,kekadang memakan masa yang lama untuk melihat hasilnya....

Masa takkan datang balik,takkan berputar balik...apa yang di rancang,tanpa usaha takkan menjadi, apa yang di usaha yang sudah berjaya takkan kekal lama tanpa pengawasan dan peningkatan taraf hidup...aku tau,ramai yang luar sana,kawan2 semua dah berjaya...amin aku doakan dengan kejayaan itu..semoga kekal selama mungkin...aku baru menapak dalam sesuatu bidang, dan aku percaya rezeki ada dimana-mana asalkan rajin dan usaha yang berpanjangan...rezeki Allah ada di mana-mana,perbaiki diri, perbaiki akidah,tetapkan iman dan kesabaran yang tinggi....Semoga langkah 2012, tercapai apa yang di usahakan..buat semua sahabat,saudara mara semua...



0 comments:

Share it, Like it, Twitter it even Email it

Premium Blogspot Templates
Copyright © 2012 PENDETA HATI