Header Ads

"seringkali" "kasih kupinjam wajahmu" kerana "malas" mencari "warisan wanita terakhir"




lama sudah tak update blog nih...kot update pun sikit2 jer..ari nih pun sikit jer...just nak share lagu-lagu kegemaran aku ja.....bukan apa,hiburan tak salah tapi jangan sampai leka dibuatnya...kurang-kurang aku masih menghargai lagu bahasa melayu biarpun penyanyi asal dari singapura....asalnya maman adalah anggota kumpulan teachers pet,tapi setelah berpecah maman come up solo...aku tak berapa tau la kisah dia nie tapi yg aku tau lagu dia masa tuh 90 an,memang cukup aku suka....tapi cam biasa tak la semua lagu dalam album "eh..kerasnya" kalau tak silap aku la....anyway enjoy..kalau korang tak suka pun,aku peduli apa....aku suka...ada maksud bagi diri aku lagu-lagu nie......







No comments

Theme images by sebastian-julian. Powered by Blogger.