Header Ads

Krisis Perlembagaan Malaysia



krisis perlembagaan malaysia????!!apa tuh?bila?kenapa?siapa?
sapa tau apa yang terjadi dan bila..??!!aku sebenarnya pun tak tau hinggalah terbaca satu komen dari pengkritik nih dalam satu blog yang aku baca.Dia ada menyebut tentang krisis nih.Masa tuh dibawah pemerintahan Dr. Mahathir.

Sebenarnya aku pernah dengar benda nih,tapi tak tau pulak peristiwa nih di panggil krisis perlembagaan Malaysia..ye la time tuh aku baru darjah berapa..kecik lagi..bila dah besar baru tau,la nie pulak baru tau peristiwa nih ada nama..aku pun nak terangkan tak la berapa tau,kalau melalui pemahaman aku takut lak tak betul nanti...kang ada orang aku kata putar belit,lidah ular...so kalau nak lebih tahu pasal siri peristiwa nih korang leh follow link kat bawah...kalau info nih tak betul jagn marah aku..aku cuma berkongsi...ye la...kadang-kadang manusia terlupa sesuatu peristiwa dulu tuh ada persamaan dengan yang telah terjadi...lagi-lagi bak kat Tun Mahathir,melayu mudah lupa...aku cakap lak,lupa sesangattttttttttttt........!!!!KLIK WORDING DI BAWAH!!


KRISIS PERLEMBAGAAN MALAYSIA 1988





1 comment

pirateofipoh said...

aku lagi ingat hari2 krisis perbendaharaan aku .. pehh perit idup masa tu keh keh keh ... terpaksa pinjam member .. "tiap2 20hb ke atas krisis tu datang"

Theme images by sebastian-julian. Powered by Blogger.